niedziela, 31 marca 2013

Rozdział 2


Z nerwów kopnęłam piłkę która była obok. Popatrzyłam jeszcze raz na ekran laptopa. Byłam jeszcze bardziej wkurzona gdy zobaczyłam 1500 komentarzy które to popierały.
- Kurde!- powiedziałam i opadłam na łóżko.- I co ja mam teraz robić?- zastanawiałam się na głos.
^ Cztery godziny później^
- Cześć Andżelika.- powiedziała Asia wchodząc do mojego pokoju.
- Hej.- powiedziałam i wyszłam z szafy.
- A co ty tam robiłaś ??- zapytała wskazując na szafę.
- Szukałam spodni od dresu. Ale spoko już wszystko mam.- powiedziałam i wrzuciłam  wszystko do środka.
- Typowa bałaganiara.- powiedziała z uśmiechem.
- A ty co sanepid? No przecież mnie znasz.- powiedziałam i zapięłam moja torbę.
- Znam i to nawet za dobrze. Wzięłaś ochraniacze ??- powiedziała z uśmiechem.
- No ja nie mogę.- powiedziałam i znowu otworzyłam szafę.
- No widzisz mówię przecież że znam ci za dobrze.- powiedziała i pomogła mi szukać.
- Jesteś kochana.- powiedziałam i ja przytuliłam gdy już znalazłyśmy ochraniacze.
- Wiem ,ale dzięki.- powiedziała i złapała moja torbę.
- Dobra to my jedziemy.- powiedziałam schodząc po schodach na dół.
- Dobrze to do zobaczenia po meczu. Powodzenia.- powiedziała moja mama i pocałowała mnie w czoło.
- Dziękuje mamuś. Do zobaczenia i pamiętajcie macie mieć na sobie moje koszulki bo inaczej się obrażę.- powiedziałam wkładając buty.
- Dobra , dobra już jedźcie.Miłej zabawy i jeszcze raz powodzenia.- powiedziała moja mama podając mi portfel.
- To pa.- powiedziałam i wybiegłam z domu.
- Do widzenia.- powiedziała Asia i pobiegła za mną.
Wsiadłyśmy w samochód i ruszyłyśmy w kierunku stadionu. Miałyśmy godzinę drogi na Narodowy.
- Boże jaka ta twoja mama jest kochana.- powiedziała Asia przyciszając muzykę.
- Wiem.- powiedziałam z uśmiechem.
- Jak sądzisz trener jest już na stadionie?- powiedziała i dodała lekko gazu.
- Tego nie wiem ale ciekawe czy są już chłopaki z Borussii ??- powiedziałam i zobaczyłam sms w telefonie.
- Już do lecieli bo Roman wysłał mi sms jakieś dwie godziny temu. I pewnie są już pod stadionem i graja w berka albo Lewy zabrał ich do siebie.- powiedziała z uśmieszkiem.
- Możliwe ale już nie mogę się doczekać.- powiedziałam i odpisałam na sms.
- Z kim ty tak piszesz ??- powiedziała i znowu dodała gazu.
- Z Leonem.- powiedziałam.
- I co u niego?- powiedziała Asia.
- A właśnie teraz są w Londynie na koncercie a później lecą do Moskwy, Wiednia i Rzymu.- powiedziałam.
- Ten to ma fajnie. Ładna była z was para trzy lata temu. Szkoda ze z nim zerwałaś.- powiedziała Asia.
- Wiesz ze nic by z tego nie wyszło. Masz od niego pozdrowienia i będzie oglądał z chłopakami mecz w telewizji. Ponoć będzie to transmitowane w całej Europie a nawet dalej. - powiedziałam odpisując mu na sms.
- Ale super. A właśnie dlaczego ty z nim zerwałaś ?? - powiedziała Asia patrząc na mnie.
- Patrz na drogę. A zerwałam z nim dlatego ze nie mogłabym być z kimś na odległość i rzadko byśmy się widzieli. A poza tym on jest muzykiem ja piłkarzem nie pasujemy do siebie.- powiedziałam i schowałam telefon do torby.
- Przeginasz. Ja z moim byłym nie pasowaliśmy do siebie i przez to z nim zerwałam a ty z Leonem byliście perfekcyjną parą.- powiedziała Asia skracając już na parking.
- A możemy to skończyć kiedy indziej ??- powiedziałam z uśmiechem gdy zaparkowała.
- Dobra ale nie zostawię tego tematu.- powiedziała i otworzyła drzwi.
Przeszłyśmy kawałek i zobaczyłyśmy dziewczyny z drużyny które siedziały na ławce i gadały.
- Hej dziewczyny.- powiedziałam i każdej z nich dałam buziaka w policzek.
- Siema Andżela. Cześć Asia.- powiedziały na raz.
- Ćwiczyłyście to ??- zapytała Asia ze zdziwieniem.
- Możliwe.- powiedziała Daria która jest kapitanem naszej drużyny.
- OK.- powiedziała Asia z bardzo śmieszna mina i wszystkie zaczęłyśmy się śmiać.
- Witam dziewczęta.- powiedział trener który właśnie do nas podchodził.
- Dzień dobry Trenerze. -powiedziałyśmy teraz wszystkie jednocześnie.
- I jak nastroje?- powiedział podając każdej z nas rękę.
- Bywało lepiej.- powiedziałam a dziewczyny przytaknęły.
- Dobra podstawowe pytanie. Kto ma dzisiaj być napastnikiem ??- powiedział trener patrząc na mnie.
- Andżelika.- powiedziała Daria.
- Za.-powiedziały znowu jednocześnie.
- Zaczynacie mnie wkurzać tym równym gadaniem.- powiedziałam.
- Andżelika możesz być dzisiaj napastnikiem albo pomocnikiem. Kim chcesz ??- powiedział trener.
- Prawa pomoc. Błagam.- powiedziałam spoglądając na dziewczyny.
- No dobra a kto twoim zdaniem powinien być jako napastnik ??- powiedział trener patrząc na mnie.
- Aśka.- powiedziałam i puściłam do niej oczko.
- Asiu chcesz być napastnikiem ?? -powiedział trener.
- Mogę być.- powiedziała i puściła do mnie oczko.
- No to do szatni i się przebrać w dres. -powiedział trener.
Wszystkie ruszyłyśmy w stronę szatni.
C.D.N

18 komentarzy:

  1. Świetne! <3
    Bardzo ciekawie piszesz :)
    Czekam na kolejny!
    Zapraszam do mnie http://sylwunia09.blogspot.com/2013/03/rozdzia-56.html mile widziany komentarz :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział bardzo ciekawy, masz fajny, lekki styl.
    Na razie tyle- czekam na kolejne i życzę Ci dużo pomysłów na następne rozdziały ! :) :)
    W wolnej chwili zapraszam na
    http://zbvbnakoniecswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. ;D
    Czekam a dalszy ciąg.
    Gdybyś mogła to informuj mnie na:
    http://the-meleth.blogspot.com

    Z góry dziękuję. <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu pierwszy raz ale nie ostatni ;D
    http://two-love-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny , czekam na kolejne z niecierpliwością :)
    zapraszam również do siebie:http://robert-anna-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm znalazłam tego bloga przed chwilą!
    Ale już się zakochałam!
    Genialne rozdziały!
    czekam na następne!


    Zapraszam do mnie :)
    http://izakubastory.blogspot.com/2013/03/rozdzia-56.html
    oraz
    http://miliscposwiecen.blogspot.com/2013/03/rozdzia-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Twoje też są super i też chętnie czytam twój. Nowy rozdział ukaże się jeszcze dziś. POZDRAWIAM <3

      Usuń
  7. Pomysłowa jesteś. Boski jest ten twój blog, czekam na następne rozdziały :))
    Zapraszam do czytania i komentowania mojego II rozdziału;
    http://wszystko-przede-mna.blogspot.com/2013/03/rozdzia-ii.html
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Nowy rozdział ukaże się dzisiaj i zajrzę na twój !!

      Usuń
  8. Wspaniały rozdział :) Widzę że akcja zaczyna się rozkręcać, a to dobrze xD Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń