czwartek, 13 lutego 2014

Rozdział 46

Gdy już dojechaliśmy, w klubie było strasznie dużo ludzi. Ale nie tylko takich zwykłych, cała Borussia Dortmund wraz z trenerem była już w środku. Kilku reprezentantów Niemiec i Polski również. Było niesamowicie. Znałam prawie wszystkich. Ale najgorsze były 4 rzeczy.
1. Thomas Muller
2. Leon.
3. Bartek
4. Wszyscy są w tym samym miejscu i wszyscy będą mnie widzieć.
Tych czterech panów w jednym miejscu to nie najlepsze połączenie.
Dobra, złapałam swoje przyjaciółki i zaciągnęłam je wszystkie za scenę.
- No dobra. Dziewczyny Karolina i Aśka mi pomagają się ubrać, wy przygotujcie 6 piosenek. OKS ??- powiedziałam z uśmiechem.
 Poszłyśmy do garderoby.

Zeszło się za nim wybrałyśmy odpowiednie 3 kreacje. Piosenki też były już wybrane. A jaka to okazja pewnie się zastanawiacie. A więc Roman ma dzisiaj urodziny. I sam pewnie o nich zapomniał. Tą imprezę planowałyśmy od dwóch tygodni. Zaprosiłyśmy wszystkich znajomych, krewnych i tak dalej. Najgorzej było ściągnąć tu kapele.Ale dałyśmy radę. Umalowały mnie, upięły ładnie włosy. Pobiegłam się przebrać w pierwszą kreacje.
Szczerze to lubiłam taki styl z pazurkiem. Szybko wzięłam się za siebie. Asia weszła na scenę pięknie ubrana.
Wszyscy bili braw gdy tylko pojawiła się na scenie w najlepszym klubie w Dortmundzie.
Cała masa ludzi, znani i trochę mniej znani. Lub zwykli ludzie którzy zapłacili sporo kasy aby znaleźć się na tej imprezie. Naprawdę było tam chyba z 2 tysiące osób jak nie więcej.
- Panie i panowie. Chłopcy i dziewczęta,. Zebraliśmy się tu dziś aby uczcić urodziny, niesamowitego chłopaka. Jak i również mojego brata. Romana Weidenfellera.- powiedziała i wszyscy zaczęli śpiewać 100 LAT. To było naprawdę niesamowite. Zabawa jak nigdy.
- No więc Braciszku wszystkiego najlepszego. A teraz czas na nasze gwiazdy. Panie i panowie przed państwem  Monika, Leon i jego koledzy z zespołu. No i oczywiście Andżelika.

▶ INNA - Be My Lover [Official Video] - YouTube
La la la li la la la la
La la la li la la la la
La la la li la
La la li la li la
La la li la li la

( one, two, three, four)

I think I'm ready for you
You take my higher, get me to cloud nine
Going to the light
Yeah you can see what you want
It doesn't matter cause we shine tonight
I won't let you go

So baby give me more
Don't let me dancing on my own
Yeah you can fool me on
And I can make your body flow
Cause you, you and I will run the show
In this moment you're all I want

Coming until the end of time
Cause we are written in the sky
Get close to my lips
Lock you up in my kiss
Tell me you will be mine tonight
You will be mine tonight
Be my lover

Be my lover

Now let me do it to you
You've got my heart beating like a truck
So your help is done
Yeah you can take all you want
Do what you like
Cause I'm all yours tonight
Love my potty ride

So baby give me more
Don't let me dancing on my own
Yeah you can fool me on
And I can make your body flow
Cause you, you and I will run the show
In this moment you're all I want

Coming until the end of time
Cause we are written in the sky
Get close to my lips
Lock you up in my kiss
Tell me you will be mine tonight

Be my lover

Be my lover

Be my lover

Caught in a moment
It's just you and me
Where have you been all my life
Come be my lover and take me away
Touch me and turn up my heart

Get close to my lips
Lock you up in my kiss
Tell me you will be mine tonight
You will be mine tonight

Be my lover

Be my lover
Be my lover

Be my lover
Be my lover

Zeszłam szybko ze sceny aby z powrotem na nią wrócić. 3 minutki i kolejna piosenka.

 ▶ INNA feat. Yandel - In Your Eyes (Official Music Video) - YouTube

i want your body
won't live without it
so turn up the party
i'm feeling naughty

stay close to me
i'll be all that you need
don't deny
what you want baby

i want your body

all i desire
you relight the fire
just come with me
come with me

just gonna let it go tonight
all i want is you
thousand shades of blue
dancing in your eyes

i'm just gonna let it go tonight
i'm just wanna be
hold you close to me
dancing in your eyes

i want your body

i want your body

i want your body
it's getting hotter
the beat is louder
i know you want me
and i want your body

stay close to me
i'll be all that you need
don't deny
what you want baby

i want you body

all i desire
the relight the fire
just come with me
come with me

just gonna let it go tonight
all i want is you
thousand shades of blue
dancing in your eyes

i'm just gonna let it go tonight
i'm just wanna be
hold you close to me
dancing in your eyes

i want your body

Po chwili zeszłam zmieniłam sukienkę i znowu weszłam na scenę.
Weszłam na scenę i z Moniką miałyśmy duet tak jakby. Podzieliłyśmy te piosenkę na pół.

▶ Britney Spears - Everytime - YouTube

 Notice me
Take my hand
Why are we
Strangers when
Our love is strong?
Why carry we on without me?

Everytime I try
To fly I fall
Without my wings
I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see
You in my dreams
To see your face
It’s haunting me
I guess I need you, baby

I make believe
That you are here
It’s the only way
I see clear
What have I done
You seem to move on easy

And everytime I try
To fly I fall
Without my wings
I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see
You in my dreams
To see your face
You’re haunting me
I guess I need you, baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song’s my sorry
Ohhh

At night I pray
That soon your face
Will fade away

And everytime I try
To fly I fall
Without my wings
I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see
You in my dreams
To see your face
You’re haunting me
I guess I need you, baby

Napiłam się wody. I z powrotem wróciłam na scenę.

 ▶ Britney Spears - I Wanna Go - YouTube

 Lately I've been stuck imagining
What I wanna do and what I really think
Time to blow out
Be a little inappropriate
'Cause I know that everybody's thinking it
When the light's out

Shame on me
To need release
Uncontrollably
chours
I-I-I wanna go-o-o all the way-ay-ay taking out my freak to tonight
I-I-I wanna sho-o-ow all the dir-ir-irt I got running through my mind
Wo-oh-oh
I-I-I wanna go-o-o all the way-ay-ay taking out my freak tonight
I-I-I wanna sho-o-ow all the dir-ir-irt I got running through my mind
Wo-oh-oh

Lately people got me all tied up
There's a countdown waiting for me to erupt
Time to blow out
I've been told what I should do with it
Te keep both my hands above the bla-blanket
When the light's out

Shame on me
To need release
Uncontrollably...

I-I-I wanna go-o-o all the way-ay-ay taking out my freak tonight
I-I-I wanna sho-o-ow all the dir-ir-irt I got running through my mind
Wo-oh-oh
I-I-I wanna go-o-o all the way-ay-ay taking out my freak tonight
I-I-I wanna sho-o-ow all the dir-ir-irt I got running through my mind
Wo-oh-oh

Shame on me (shame on me)
To need release (to need release)
Uncontrollably (uncontrollably-lably-lably-lably)

I-I-I wanna go-o-o (I wanna go) all the way taking out my freak tonight
I-I-I wanna sho-o-ow (I wanna show) all the dirt I got running through my mind
I-I-I wanna go-o-o all the way-ay-ay taking out my freak tonight
I-I-I wanna sho-o-ow all the dir-ir-irt I got running through my mind
Wo-oh-oh

No i w sumie ostatnia piosenka w moim wykonaniu i Leona.

 ▶ Stanfour - Life Without You ft. Esmée Denters - YouTube

Didn't want to say goodbye
Didn't want to see you cry
And look what I've done

Didn't want to make a mess
Broke your heart and I confess:
I'm the guilty one!

How I need to hear you?
Hear you so softly, hear you say anything?
Every single tear you shared
well it kills me
Oh should you never see!

Oh this is life without you
I'm learning how to miss you
I guess I need to know, how it feels like
This is life without you
I don't know who to turn to
And everything I know, to say this goodbye
so goodbye
This is life without you
This is life without you

Didn't want to make a mess
Didn't want to feel again
This heart is in love
Desperate in all along
Call ? that isn't home
Afraid to pick it up

All I want is someone, tell me I'm crazy
it just might save me
Oh all I need is someone right here beside me
Oh now I can see

Oh this is life without you
Learning how to miss you
I guess I need to know, how it feels like
This is life without you
Don't know who to turn to
Everything I know, to say this goodbye,
so goodbye
This is life without you

This is life without you
Learning how to miss you
I guess I need to know, how it feels like
This is life without you
Don't know who to turn to
Everything I know, to say this goodbye,
so goodbye
This is life without you

This is life without you

Zeszłam ze sceny podeszłam do Marco i go pocałowałam.Widziałam że i Leon i Bartek i Thomas się na mnie patrzą. Ale wiedziałam kto jest moim narzeczonym a już nie długo mężem.
C.D.N

3 komentarze:

  1. (...) To są cztery najgorsze rzeczy.

    Od kiedy ludzi upodabniamy do rzeczy. Poważny, ale to bardzo poważny błąd. Nic nie mam do Twojego bloga, ale chyba w podstawówce na lekcjach nie słuchałaś. Takich błędów nie należy popełniać.
    Pewnie myślisz, że sama popełniam błędy, a Tobie je wytykam, ale wybacz pierwsze co rzuciło mi się w oczy i widząc to straciłam ochotę na dalsze czytanie rozdziału. Przykro mi, ale nie mogłam ,,przejść'' obok tego obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Za komentarz już poprawiłam swój błąd. Wybacz. Nie chciałam. Już więcej tak nie napisze.

      Usuń