poniedziałek, 17 lutego 2014

Rozdział 47

Jak na razie urodziny Romana można zaliczyć do udanych. Za jakąś godzinę wybije północ. Zabawa jest wspaniała. Alkohol leje się strumieniami a ja jak na razie nie wypił jeszcze ani jednego kieliszka, drinka, nic.
Nie mam na to ochoty. Występ mogę zaliczyć do udanego, chodź bałam się strasznie. Siedziałam przy stole i piłam sok pomarańczowy gdy podszedł do mnie Leon.
- Cześć.- powiedział i spojrzał na mnie z dziwną miną.
- Cześć.- powiedziałam i napiłam się soku.
- Mogę się dosiąść ?? -powiedział i wskazał miejsce obok mnie.
- Jasne.- powiedziałam od niechcenia ale z uprzejmością.
- Co tam u ciebie?? - powiedział gdy już koło mnie usiadł.
- Może być. A u ciebie?? -powiedziałam i patrząc w jego kierunku. Wiem że to nie grzecznie ale nie chciałam sobie robić kłopotu.
- Jest dobrze. Jak tam ci się układa z Marco??- powiedział a ja z zaskoczenia na niego spojrzałam.
- Wspaniale. Za jakieś 2 tygodnie bierzemy ślub. Czuję się wspaniale i już za niedługo moje największe marzenie się spełni.- powiedziałam zachwycona i podniecona.
- No to gratulacje.- powiedział Leon.
- A jak tam u ciebie się układa?? Masz kogoś ?? -powiedziałam z grzecznością.
- Dobrze. Mam dziewczynę. Gdzieś tu się kreci. O jest. - powiedział i wskazał.- Dagmara.- krzyknął aby jego dziewczyna do nas podeszła. Gdy podeszła dokładnie się jej przyjrzałam.
Szczerze to była strasznie piękna. Na 100% ładniejsza ode mnie. Jestem tego pewna. Jeszcze jej strój powodował że z zachwytem można na nią patrzeć. Delikatny makijaż. Ładnie upięte włosy. I sukienka.
Wszystko to tworzyło idealną całość.
- Kochanie chciałbym ci przedstawić moją koleżankę. Dagmara to Andżelika. Andżelika przedstawiam ci Dagmarę. Moją obecną dziewczynę.- powiedział obejmując swoją ukochaną.
- Miło mi cię poznać.- powiedziała do mnie Dagmara.
- Mi również.- powiedziałam z uśmiechem.
- Super impreza i twój występ powalił mnie na kolana. Też śpiewam ale nie mam takiego talentu jak ty. To był by zaszczyt gdybym kiedyś mogła z tobą zaśpiewać.- powiedziała do mnie miło Dagmara.
- Jak chcesz, to możemy iść teraz. Również będę zaszczycona gdy będę mogła z tobą zaśpiewać.- powiedziałam z uśmiechem i wskazałam scenę.
- Naprawdę??- powiedziała zaskoczona moją ofertą.
- Jasne co to dla mnie. Chodź. Pójdziemy się przygotować.- powiedziałam i zaciągnęłam ją w kierunku sceny.
- Naprawdę chcesz ze mną zaśpiewać??- zapytała niedowierzająco moim słowom.
- Tak. Szczerze to chciałabym z tobą zagrać w piłkę. No ale śpiewać też możemy. Chodź w piłce nożnej idzie mi o wiele lepiej.- powiedziałam z uśmiechem.- No to jaką piosenkę chcesz zaśpiewać. Polską czy Angielską ??- dodałam z uśmiechem. Dało się zauważyć że jest Polską. Pierwsze po imieniu a drugie po bardzo płynnie mówi po polsku a kaleczy angielski.
- Mi tak naprawdę nie ma różnicy. Może i nie mówię płynnie po angielsku ale śpiewać potrafię. Mam nadzieję.- powiedziała z uśmiechem.
- No to co śpiewamy??- powiedziałam wskazując na laptopa.
- Możemy to powiedziała wskazując na piosenkę
 ▶ Gym Class Heroes: Stereo Hearts (MattyBRaps Cover ft Skylar Stecker) - YouTube


 My heart's a stereo,
It beats for you, so listen close,
Hear my thoughts in every no-o-o-te.
Make me your radio,
And turn me up when you feel low,
This melody was meant for you,
Just sing along to my stereo.

Gym Class Heroes baby!
If I was just another dusty record on the shelf,
Would you blow me off and play me like everybody else?,
If I asked you to scratch my back, could you manage that?,
Like yea [scratched], check it Travie, I can handle that,
Furthermore, I apologize for any skipping tracks,
It's just the last girl that played me left a couple cracks,
I used to used to used to, now I'm over that,
'Cause holding grudges over love is ancient artifacts.

If I could only find a note to make you understand,
I'd sing it softly in your ear and grab you by the hand,
Just keep it stuck inside your head, like your favorite tune,
And know my heart's a stereo that only plays for you.

My heart's a stereo,
It beats for you, so listen close,
Hear my thoughts in every no-o-o-te.
Make me your radio,
And turn me up when you feel low,
This melody was meant for you,
Just sing along to my stereo.

Oh oh oh oh, oh oh oh oh to my stereo,
Oh oh oh oh to sing along to my stereo.

Let's go!
If I was an old-school fifty pound boombox (remember them?),
Would you hold me on your shoulder wherever you walk,
Would you turn my volume up in front of the cops (turn it up),
And crank it higher everytime they told you to stop,
And all I ask is that you don't get mad at me,
When you have to purchase mad D batteries,
Appreciate every mixtape your friends make,
You never know we come and go like on the interstate.

I think I finally found a note to make you understand,
If you can hit it, sing along and take me by the hand,
Just keep me stuck inside your head, like your favorite tune,
You know my heart's a stereo that only plays for you.

My heart's a stereo,
It beats for you, so listen close,
Hear my thoughts in every no-o-o-te.
Make me your radio,
Turn me up when you feel low,
This melody was meant for you,
Just sing along to my stereo.

Oh oh oh oh, oh oh oh oh to my stereo,
Oh oh oh oh to sing along to my stereo.

I only pray you'll never leave me behind (never leave me),
Because good music can be so hard to find (so hard to find),
I take your hand and hold it closer to my,
Thought love was dead, but now you're changing my mind.

My heart's a stereo,
It beats for you, so listen close,
Hear my thoughts in every no-o-o-te.
Make me your radio,
Turn me up when you feel low,
This melody was meant for you,
Just sing along to my stereo.

Oh oh oh oh, oh oh oh oh to my stereo,
Oh oh oh oh (Gym Class Heroes baby!) to sing along to my stereo.


Yeah

Wszyscy bili brawo a ja z Dagmarą zaczęłyśmy się śmiać. Podeszłam to mikrofonu.
- Wielkie brawa dla Dagmary. Za to że odważyła się stanąć tu przed wami.- powiedziałam i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wszyscy klaskali, piszczeli z radości.
- Jeszcze jedna. Jeszcze jedna.- wszyscy krzyczeli abyśmy zaśpiewały jeszcze jedna piosenkę.
- To co jeszcze jedna?? -powiedziałam do Dagmary.
- Tak jasne. Ale jaka ?? - powiedziała zdziwiona.   
- Ja już wiem.-i włączyłam mikrofon. Podbiegłam do laptopa i włączyłam piosenkę.

▶ Dj Antoine - Crazy World - YouTube
 What's going on in the world today
It's crazy, yeah I know
Everybody's begging to see some change
But it's all right‚ cause hey

I've got something to believe in
Can't let go of this feeling
This I know
And I'm going all the way
All right now
Here we go

We are living in a crazy world
But, I like it
Look and you will find that
We are living in a crazy world
Best believe it
Everybody sing it
Oh oh oh-oh
We live in a crazy world, crazy world, crazy world
Oh oh oh-oh
We live in a crazy world, crazy world, crazy world

I can feel something in the air tonight
It's just how the wind blows
Everybody's on this rollercoaster ride
Up, up, here we go

You've got something to believe in
Don't let go of this feeling
This I know
And we're going all the way
All right now
Here we go

We are living in a crazy world
But, I like it
Look and you will find that
We are living in a crazy world
Best believe it
Everybody sing it
Oh oh oh-oh
We live in a crazy world, crazy world, crazy world
Oh oh oh-oh
We live in a crazy world, crazy world, crazy world

We can't love enough
It's the only thing that binds us together
Tonight we will be one
And we're gonna make this party last forever

We are living in a crazy world
But, I like it
Look and you will find that
We are living in a crazy world
Best believe it
Everybody sing it

We are living in a crazy world
But, I like it
Look and you will find that
We are living in a crazy world
Best believe it
Everybody sing it
Oh oh oh-oh
We live in a crazy world, crazy world, crazy world
Oh oh oh-oh
We live in a crazy world, crazy world, crazy world

- Dziękuje.- powiedziałam z uśmiechem w stronę publiczności.- Ja już więcej dzisiaj nie śpiewam.- dodałam i zeszłam ze sceny. Szczerze to już bardzo bolało mnie gardło. Nagle poczułam jak ktoś mnie łapie od tyłu.
- Jestem z ciebie dumny.- usłyszałam jego głos w uchu.
- Dziękuje.- powiedziałam.
- Bardzo dobrze znałam ten głos. Słyszałam go prawie codziennie, wieczorem czy rano. Ale znałam go wspaniale.
- Zatańczysz ze mną ??- powiedział łapiąc mnie za rękę.
- Bardzo chętnie.- był tak ubrany że nie mogłam mu odmówić.
Piosenka leciała wolno. Szczerze to czułam się niesamowicie. Wtuleni w siebie tańczyliśmy jak większość par na parkiecie. Szczerze to miałam wrażenie że większość osób na nas patrzy. Miałam racje, wszyscy na ans patrzyli.
- Nie wiem czy zauważyłeś kochanie ale wszyscy na nas się patrzą.- powiedziałam z uśmiechem mu na ucho.
- No i ?? Jesteś najładniejszą kobietą na parkiecie. I mam niesamowitego farta bo moją.- powiedziałam składając na moich ustach głęboki pocałunek. Czułam się wspaniale, z resztą jak zawsze w jego ramionach.
- Nawet nie wiesz jak ja cholernie jestem szczęśliwy że jesteś moją narzeczoną a już nie długo żoną.- powiedział odlepiając się od moich warg.
- To dla mnie wiele znaczy Marco. Już za dwa tygodnie będę panią Reus. Jestem najszczęśliwszą kobietą pod słońcem. Bo mam ciebie.- powiedziałam wtulając się w jego ramiona.
C.D.N

********************************************************************************
Następny rozdział będzie ostatnim tej historii.
Ostatni rozdział strasznie spieprzyłam. I jest mi troszeczkę wstyd. Mam nadzieję że tym naprawiałam moje zdanie o mnie. Następny rozdział będzie już ostatni. I wezmę się za innego bloga. Już teraz możecie przeczytać początek. 
 Damskie Życie w męskim Świecie Borussii Dortmund

Serdecznie zapraszam. <3 

 

1 komentarz:

  1. Rozdział jak zawsze super. Po prostu boski. Mam nadzieję, że Andżelika i Marco będą do końca życia razem. Że nic, ani nikt ich nie rozdzieli.
    Zawsze czekam z niecierpliwością na następny rozdział.
    W wolnej chwili zapraszam na swoje blogi:
    1. http://boooniewieszcospotkaciezazakrentem.blogspot.com/
    2. http://koszmarwniebo.blogspot.com/
    Mili widziane są komentarze.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń